Jäsenet

Tervetuloa!

lauantai 25. joulukuuta 2010

Myönteitä..... Ja paljon muuta.

Heips! Ennen olin tosi huono kirjoittelija.. Vai olinko no jaa ja nyt olen jo aika hyvä mutta en niin hyvä kun Anskumuru... Jaa as. Mulla on yks kysymyus... Mikä on niiku hyvä kirjoitus fontti?
1Tämä
2Tämä vai?
3Tämä Vai
4Tämä vai
5Tämä vai
6Tämä vai
7Tämä vai
8Tämä. 
Kommentoikaa. Tästä tulee taas niin lyhyt että päätän jatkaa tätä. Kertomalla mitä sain joululahjaks. 
Sähköhammas harjan.
Radion!
Nominationin. 
Jne. Nooo mitäs sitten....XD Moiks...Ei viel Tiku haluaa postata.
Okeih... Joo muistatteko minut edellisestä pstauksesta? Minulla oli eilen tosi kivaa sain lahjaksi koneen! Iki oman läppärin.No sithämmä vast riehuin ku näin karkkia!:shout: Tollanen mä olin ku näin karkkii ja KONEEN! Jiihuu..:lol: Mä olin iha ekaks et häh!? Ja sit olin vaa et jippii ja rupesin riehuu täyttä päätä.
Ja muuten Anskumurulle asiaa!  Olet hyvä tekemään kuvia sillä Photoshopilla! Onks se Adoben? Joo mulki on tai siis Rokulla mun isällä. Käytän sitä. Sekin on tosi hyvä. Käytän joskus Chuchun Photoshoppii joka on myös Adoben. :lol: Oletteko käynyt Twitterissä? No se on aika kiva paikka! Katokku nyt Chuchullakin on se omassa sivuissaan ---> Jooh ton mä tein isän Photoshopilla. Ja kotsokaa tätä! Chuchulla on jo 31 lukijaa! Wautsi! Okkei Tiku.. Sä oot jo kertonu must ja monest muust jo tunnin! Vitsi sun kans..:lol: Voi vitsit onnee kuiteski ku sul on nyt oma kone. Tiku on 6v. Eli älkää ihmetelkö jos hän on niin innoissaan kaikesta..:lol: Ohhoh tästähän tuli taas aikas pitkä postaus mut ei läheskään yhtä pitkä kuin Anskumurulla. Mä voisin ihan itkee ku se on nii hyvä! Ja se keksii kaikkee hauskoi jutskii! Mut yks jutska! Balettipandan blogiin ja äkkii! Se on tehny haastattelun Ellast ja Maxsist. Milloinkohan mut valitaan kuukauden bloggariks? No ei mun tartteekkaa olee kuukaude bloggari mut se olis kyl tosi coolee! Jeps sen ainaski myönnän! Mut moikka seuraavaan postaukseen! Sillä välin... Olkaa kilttejää!

1 kommentti:

  1. Hei sinä PPP-jäsen! Uuden vuoden aattoon asti PPP:n tapahtumat ja kampanjat sivulla voi tehdä uuden vuoden lupauksia, käythän tekemässä omasi! :)

    VastaaPoista

Moi! Kiitos kun luit ja kommentoihan! Mutta ilman-
kirosanoja
ja pidä hauskaa.