Jäsenet

Tervetuloa!

perjantai 24. joulukuuta 2010

Kuukauden bloggarit valitaan Su-Ma äänestys.

Moikkels katsokaa tätä kuvaa. Juhuu! Ma-Su on äänestys! Kukakohan voittaa sen? Ja muuten...
Hyvää joulua! Ja muuten joku oli lähettänyt minulle kortin! Katsokaa..<--- Tuossa oli kansi puoli näytän kohta tisen puolen mutta kerrotaan nyt tästä. Tuo on hyvin tehty hieno ja kiehtova. Onko teidän mieleste se on Tikulta. Hän on minun luonani annetaan hänelle nyt puheen vuoro. Okei...Moikka minä olen Tiku varmaan tiedättekin..Häntä saattaa joskus pelottaa. Eli älkää ihmetelkö. ☺ Olen Chuchun paras kamu ja kirjoittelen joskus. No itse asiassa tämä on minun ensimmäinen postaus täällä...=) Olen hyvin rauhallinen ja olen samallainen kuin Rimppis.. Mutta en niin pörhöinen.. Ja onen harmaan värinen. Ja minulla on tosi paljon kavereita mutta Chuchu on paras kaverini.(mitä tiedän täällä). Ja muuten olen tehnyt tuon itse tuon kortin. Teinsen sellaisella photoshopilla mutta en Chuchun photoshopilla itse asiassa käytin isäni Rokun phtoshhoppia. No eipä tässä muuta olekkaan muutakun... Merry christmas! Kiitos Tiku. Ja nyt voidaan katsoa sitä korttia.

Muuten! Tein tuon kortin kuvankin itse! <---Joo kiitti vaa ku sanoit. Jos ette näe kortin tekstie hyvin siinä lukee näin: Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta Chuchulle! Näytä tämä kortti blogissasi tein kortin itse ja siinä meni tunti! Trveisin:Tiku. Tiku on aika mestari tekee kaikkee jutskii. ;) Ja muuten katsokaa tätä. Nyt on tullut uusi rekisteritymis jutska! Saa pukea pandan kuten haluaa!No ei siinä nyt ole ihan sitä ciuhauhau asua mutta joitain. Tästä tuli taas aikamoinen postaus.
Tassuittain Chuchu ja Tiku! Ei tarvitse huutaa tiku! No nyt itsekkin huudat... O,ou.. Mrhhh... Eheh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi! Kiitos kun luit ja kommentoihan! Mutta ilman-
kirosanoja
ja pidä hauskaa.