Jäsenet

Tervetuloa!

sunnuntai 5. joulukuuta 2010

Hyvää itsenäisyyspäivää, 6.12.2010.

Hyvää itsenäisyyden päivää, 6.12.2010. Tänään on, tiedättekös, mikä? No, itsenäisyyspäivä ja silloin voidaan juhlia ravintoloissa tai kotona sekä katsella   kynttilöiden sytyttämistä sekä juhlakulkueita. Ja silloin voi myös ottaa pienet herkut vaikka suklaa kakkua tai no mitä milloinkin. Ja hauskinta on  se että isä ja äiti pandat voivat leikkiä ja työt ovat kiinni kuten muutkin kaupan jne.
Ja kun katselin tänään taas googlea löysinjoulu kuvan.

kunkatselin vähän taas googlea.Tuo kuva on aika söpön näköinen..Tuo pikkuinen joka on äitipandan sylissa yrittää ottaa herkkuja. :D
Eikös olekkin söpö?Tuo isäpanda näyttää minun isältäni. ;)
Ja äitikin näyttää samanlaiselta mutta hiukset pitäisi olla vaan mustat ja poikapandat pitäisi olla isoja. :D No minun perheessäni on itse asiassa viisi pandaa. (oikeassa maassa). En nyt kerro enenpää minun perheestäni. Ettei sitä arvata. ;) joulu on taas joulu on taas kattilat täynnä puuroo..
Joulu puu on rakennettu joulu on jo ovella,namusia ipustettu pienten kuusen oksille. Sinä ja minä sinä ja minä, porsaita äidin omme kaikki omme kaikki porsaita äidin oomme kaikki kaikki. Sinä ja minä sinä ja minä. Laulakaas nämä kotona ja ilahduttakaa isänne j äitinne niin tykkään. :D

Ja aijon kohta vaihtaa ehkä minun yläkuvaa joksikin jouluisemmaksi. Mutta nyt otin minun vanhasta ylä kuvasta ja muokkasin sitä sellaisesella pizap ohjelmalla.
Ja muistakaa että se teksti juttu ei hyväksy Ä tä tai Ö tä. Ja voitte myös tehdä tilauksia Sassen blogissa.
Siellä on hyvät ohjeet miten tehdä tilauksia siellä.
Ihma ja kumma! En ole enään niin laiska! Heh!  Kiva nyt olen niin virkeä kuin olla ja voi johtuukohanse tästä joulun odotuksesta? Kenties! Olen ainakin haltioitunut joulun odotukseen! Iiiks! Mitäköhän joulupukki tuo minulle? Kääks!

Tämäkin oli tehty Pitzap jutulla..
PS. Katsokaas tänään mitä uutta olen kehitellyt blogiini! Viikon kultapandan!  <---. Heh. Itse asiassa ei oikea kultapanda vaan kaikista kilttein niinkuin jouluna pitäisi olla kiltti. ;)
ja siinä yhessä laulussakin sanotaan että 
Ei itkeä saa ei huutaa saa joulu pukki jo matkaan käy. Joulupukki jo matkaan käyy..


piZap.com free online photo editor, fun photo effects








Tassuittan,
ChuChu.






2 kommenttia:

  1. kiva kun pistit linksut mun blogiin ♥

    VastaaPoista
  2. Sasse: Mikä linksu? No olehyvä silti. XD Tarkoitatko sitä kun... Pyysin sult sitä kopiointi kuvaa?

    VastaaPoista

Moi! Kiitos kun luit ja kommentoihan! Mutta ilman-
kirosanoja
ja pidä hauskaa.