Jäsenet

Tervetuloa!

tiistai 18. tammikuuta 2011

Tuossa on minun kuvani. Siis "panda" Ja kukas se siinä? Troy! Ja Shamshing pancakes sanoi että Troy tulee silloin joskus keskiviikkona. ☺ Menkää silloin panfuhun! Ja sanotaan että Troy myy... Lettuja! Saadaankohan mekin niitä? Kyllä kai mekin saamme. Oletteko muuten ollut kilttejä toisillenne? No minä
ainaki olen yrittänyt olla kiltti! Auttanu muita? Miten? No... Olen auttanut yhtä pandaa kun häneltä oli kadonnut muki jne.. Ei jaksa kertoo enempä ku oon nii paljo autellu. Ja muuten kerron pienen tarinan... Jooko?

Tarina pienestä papusta nimeltä, Puppe.
Jakso 1.
Puppe oli lähdössä kouluun kun hän löysi 5e kolikon. Hän oli niin ylpeä itsestään mutta slloin koulun kello jo soikin!
Voi ei! Kellot soi! Minun pitää kai jo mennä kouluun. Mutta mihin laitan kolikkoni!? Kai voin laittaa reppuuni... Mutta mitä ope sanoo? Kouluunhan ei saa tuoda rahaa! No kai pitää jättää se tänne. Sanoo Puppe surumielisenä. Mutta silloin tuli Jakke, hän kiusasi melkein kaikkia! Ja kun hän näki Pupen... Hän rupesi lällättämään että "itkupilli itkpilli" Mutta Puppe ei lannistunut. Vaan jatkoi koulu reissuaan. Yhä lähempänä oli koulu. Mutta sitäkin kauenpana. Ja kun hän pääsi kouluun kaikki olivatjo koulussa! Oivoi olen myöhässä! Ja kun hän pääsi kouluun niin opettaja kysyi miksi Puppe oli myöhässä. Ja puppe kertoi että hän oli löytänyt kolikon ja että Jakke oli taas kiusannut häntä. Silloin opettaja kysyi miksi Jakke oli kiusannut Puppea. Silloin Jakke kertoi ettei tiennyt. Opettaja kiivastui ja sanoi että Jaken pitäisi jäädä koulun jälkeen jälki istuntoon. Mrrr.... Murisi Jake. Seuraavassa jaksossa!
Tassuittain,Chuchu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi! Kiitos kun luit ja kommentoihan! Mutta ilman-
kirosanoja
ja pidä hauskaa.