Jäsenet

Tervetuloa!

tiistai 11. tammikuuta 2011

Katsokaa!

Moikkapandat! Minul onaika outoja kuvia! Tämän kertaisessa postauksessa!
Esimerkiksi tämä:
Heh... Nyt on tullut uusi kuva jos menenjonnekkin niin voitjoskus nähdä tämän kuvan. wink Aikashassu, kuva tuli hiukan sumeena kun olin justiinsa menossa "viidakkoon"  Huomasin sen juuri äsken ja tänään! Eikös olekkin hassu/hauskakuva? :lol: Heh...
Mutta... Nyt Tiku on kipeenä eikä siksi voi kirjoitella.cry Kommentoikaa jos haluatte niin "pikaisia paranemia" Tai jotai sellast.... cry Jos ette halua se on eri asia. Mutta Tiku toivoo että sanoisitte niin. Annan koneen nyt hänelle...
Kököh... Moikka... Chuchu jo varmaan kertoi että olen kipeä....cry Ja se ei ole kivaa! Kun kurkkuun sattuu ja kokoajan pitää köhiä! [hirveä yskäkohtaus]
Köh.... Annan koneen takaisin Chuchulle...cry Kiitos, toivottavasti paranet pian... Mutta nyt taas asiaan. Käykääs Panfu blogissa. Siellä kerrotaan että panfuhun on nyt tulossa luistin rata! :D Saadaankohan me myös luistimet? ;) Se oliski kiva! Olen itse asiassa taito luistelu koulussa..Köööööh! Menen antamaan Tikulle yskän lääkettä.
Mutta nyt kirjoittelee Roku.(yhtäviisaskuin Kamaria) Niin.... Chuchu jo varmaan kertoi että Tiku, poikani on nyt sairas. Olen aina välillä täällä, mutta yleensä olen jossain muualla töissä. Muuten puhutaanpa yhdestä jutusta... Kun nyt on sitä painavaa lunta, ja se voi pudota talojen katoilta niin se voi pudota teidän pienten pandojen päälle. Itse olen hamsteri. Kun kuulin eilen vai oliko toissa päivänä? No vanha papparainen oli talon katon alla ja hän kuolikun lumikökkäre putosi hänen niskaansa. Ihan niinkuin joku tonnin kiloinen auto! Kiitos Roku...
Nyt minun pitää lopettaaa kun pitää tehdä ilta askareet.
Tassuittain,Chuchu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi! Kiitos kun luit ja kommentoihan! Mutta ilman-
kirosanoja
ja pidä hauskaa.