Jäsenet

Tervetuloa!

lauantai 12. helmikuuta 2011

Käsin tehtyjä piirroksiani.

Käsin tehtyjä piirroksiani!

Kerronpa ekaksi miten sain kuvani änne mutta jotkut taitavatkin jo tietää miten mutta kerronpa silti!

1. Skannasin kuvani muisti tikulleni piirtämäni kuvani.


2. Muutin ja väänsin niitä kuvia. Ja tummensin rajat.

3. Tallensin k
uvat. Ja liitän tänne.

1 kuva. pikkupanfan. Hänet varmaan tunnistaa kaikki eli olen ottanut vähän Max ista mallia.









2 kuva. PandaChu, olen ottanut Ellasta mallia mutta en nyt ihan että se näyttäisi saman laiselta. XD









3 kuva. Tibbin keksin ihan itse. ;)









4 ja viimeinen kuva. Katara nimen olen ottanut "avtar" ohjelmasta. Mutta olen piirtänyt kultapandan itse.








Kuvien alku perä..
Tein kaikki kuvat eri öinä/illoina.
Tekijä.
Chuchu.
Millä tavoin?
Käsin. Ja koneella.
Miksi?
Koska se oli vain silloin hauskaa.
Mikä milloinkin?
Scan10 on 29.11.10
Scan11 oli tehty Scan10 jälkeen.
Scan12 oli tehty Scan10 ja Scan11 jälkeen ja Scan9 oli kaikista viimeisin.
Mikä sai sinut tekemään ne?
No halu ja kun ei ollut muuta tekemistä.
Tassuittain.
Chuchu.
Oma valokuva




7 kommenttia:

  1. Panfu6b: Kiitos kiitos.;)Kiva että tykkäät.

    VastaaPoista
  2. PP: Kiitos kiitos! Kiva että pidät.

    VastaaPoista
  3. Mustakin noi kuvat on ihania! Mäkin muuten vähän piirtelin. Tein nimittäin sun yläkuvan jo tänään valmiiksi. Löydät sen mun blogista "autan, jos osaan"-sivulta. Toivottavasti tykkäät! ;)

    VastaaPoista
  4. Kaikki näyttää jokseenkin räjähtäneiltä!

    VastaaPoista

Moi! Kiitos kun luit ja kommentoihan! Mutta ilman-
kirosanoja
ja pidä hauskaa.