Jäsenet

Tervetuloa!

perjantai 11. helmikuuta 2011

37 Lukijaaa.








Kiitos kovasti! Minulla on jo 37 lukijaa! Olen niin kiitollinen Liinulle!
Kiitän kovasti Liinua kun minulla on nyt 37 lukikjaa! Kiitosvielä kerran Liinu! Mutta nyt toiseen asiaan! Yli huomenna on ystävän päivä ja panfussa tuli tämmöinen tuttu... Että sai ladata sellaisen kuvan! Mitäs te pidätte siitä vai ettekö ole jo ladanneet sitä? Ne se on ihan helppoa! Sen lataamis pisteen te löydättekin jo varmaan vedenalaisesta koulusta! Se tietokone siellä. Ja panfussa on sellainen kisa että pitää keksiä 4 rivinen runo! Katsokaas minun runoa:

Oot paras kamunen vain, en jätä sua lain!
Sä lohdutat ja hauskuutat, et ikinä petä luottamustain.
Mut joskus pieni riita tulee, se sovitaan yhdes vain.
yhdes ollaan ain.

Siinäse! En kyllä tiedä voittaako se ja voittohan EI ole tärkeää et niiku tällei..... Mä voitan ja muut ei vaita! XDD Ei se ole tärkeetä vaan tärkein on se itse kilpailu ja ei fuskaa! Ja totta puhuen keksin tuon ihan itse! Ja sanoin itselleni "en ikinä keksi mitään runoa!" Mutta itsensä ali-arviointi on tyhmää, sillä kaikki on jossain hyviä! Esim. Ansku on hyvä kirjotteleen blogia ja tekee kuvia! Minä olen hyvä piirtämään oikeassa maailmassa! Ja Balettipana on hyvä kaveri! Ja auttaja! Lilli100 on myös hyvä ystävä ja paaljon muutakin! Ja Tatamipuu! Sehän se vasta onkin kiva! Paras kamu ikinä! Siis eka Tatamipuu toiseks Ansku ja sit on Lilli100 ja Vaavi! Ja paaljon muita kavereita! Ei kukaan oo huono! Ainakaan minun mielestä! Kaikilla on omat hyvät ja huonot puolensa!
Ei kukaan ole huono! Vaikka itse sanotkin sitä mutta minä luotan aina kaikkiin! Paitsi huijareihin! ;) Esim vaikka joku varas voi uijata sinua olevansa sinun ikäinen ja pyytää tapaamaan oikeassa elämässä! Mitä teet? Kieltäydyt ja vastaat että minulla on silloin jokin muu meno! Koska hän voi tehdä sinulle mitä tahansa pahaa jos tapaatkin jonkun yli 18 vuotiaan tai jopa yli 50! Älä ikinä usko kehenkään joka tuntuu olevan jokin paha tyyppi!
Terv
.
Chuchu, netti valvojanne! Joka välittää kaikista! Ihan joka ikisestä jos vaan ei kiusaa. Ja on olemassa sanonta "Älä kiusaa tai olet itse kiusauksen kohteena!" ;)







2 kommenttia:

Moi! Kiitos kun luit ja kommentoihan! Mutta ilman-
kirosanoja
ja pidä hauskaa.