Jäsenet

Tervetuloa!

sunnuntai 7. elokuuta 2011

Robbyltä meiliä!

Kon'nichiwa!
Ella sai postia Robbyltä!

Konnichiwa Ella san,

Kiitos pitkästä sähköisestä kirjeestäsi! Panfussahan tuntuu olevan paljon meneillään! Minulla kolisee ihan hyvin täällä Japanissa. Menee kuin rasvattu! Tuntuu melkein kuin uudelleenkootulta. :mrgreen: Siskoni Robbynia ja hänen japanilainen perheensä pitävät minusta hyvää huolta. He ovat ottaneet minut osaksi perhettään ja esitelleet myös muita robottikavereita minulle. Meitä on täällä tosi paljon! Parhaan kaverini nimi on Metalobot. Me sovimme tosi hyvin yhteen, koska se on ohjelmoitu kyselemään kysymyksiä ja minä sitten vastaile ja kerron vinkkejä ja neuvoja, kuten Panfussa aikoinaan. :)

Toivoisin, että voisin näyttää paikkoja teille jonain päivänä. Tule joskus Maxin kanssa luokseni Tokioon!

Toivoo
Robby

P.S: Tässä on kuva minusta kotonamme:

Ihana silkkinen puku! Robbyllä on varmasti kivaa sielä Japanissa.
Olettekoste jo huomanneet minun uutta blogia? Se kertoo olokosta, olen siis perustanut uuden oloko blogin. Oijoi! Kellohan on jo vaikka mitä!
Tassuittain Chuchu

4 kommenttia:

Moi! Kiitos kun luit ja kommentoihan! Mutta ilman-
kirosanoja
ja pidä hauskaa.