Jäsenet

Tervetuloa!

sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Kivoja uutisia taas..

Löysin yhden ruman komman blogistani! Eiks ookki kivaa?! Ei hitsit kuka noita jaksaa vahtaa! Noi ärsyttävää porukkaa! Kirjottelee kaike maailma kirosanoja! Kattokaa!
Ei hitsit kuka noit jaksaa kirjoitella!? Tulisnyt sanomaa suoraan! >.< Ihmeellistä tuommoinen kielen käyttö! Ja katsokaa tätä toista kuvaa! Yhyy..
Joku on kateellinen ja siksi kirjoittelee tuommoisia kommenttejansa! Tuo oli kyllä aika loukkaavaa... :´( Nojaa, mitäs turhia ajatellaan. :´(

24 kommenttia:

  1. Huomasin puumajasi, kun oon nyt panfussa eli säkin olet. :)

    VastaaPoista
  2. Miksi Anonyymi kirjotti tollasta?

    VastaaPoista
  3. -> poista niin, ettei anonyymi pysty kirjoittelemaan blogiisi. näin pääset eroon hänestä.

    ps. outoa, ettei anonyymi ole iskenyt minun blogiini :o

    t. kalleee

    VastaaPoista
  4. Sanoisin kuule ittelles samaa, tyhmä>:(

    VastaaPoista
  5. Anonyymille siis tarkotin en teille..

    VastaaPoista
  6. ooot amppari tyhmä eli anonyymi koska
    1. rikoit chu chun kiroilu säääntöä
    2. se on loukkaavaaa
    3. olisiko kiva jos sulle sanottais noin
    4. ajattele muita
    oon sala poliisi ja selvitän kuka toi on

    VastaaPoista
  7. chu chu käyppä mun blogissa kattooo mitä sain selville ;)

    VastaaPoista
  8. eli mun blogin osote cesilian panfu tohinaaa tai nimi kantsiaa siiis käydä kattooo mitä sain selville

    VastaaPoista
  9. LAITOIN lisää juttuja siihen tekstiin!

    VastaaPoista
  10. hirvee tyyppi kerro maxille ja ellalle kun näät niitä panfussa ei tollasta saa tehä ja sul nimen omaa lukee et ei kirosanoja kommentissa niin hirvee no pitää mennää moido
    ystäväsi
    nella
    ps:en tiiä oonks mä sulle sun kamu mut sä oot mulle parhaasta päästä niinku eräät muutkin

    VastaaPoista
  11. chuchu muuten tiedän kuka on syyllinen mutta en oo siitä varma sanon epäiltyni nyt se on saswwsewlouvsku niin se on sanonut yumille panfussa että "oisitko ystäväni yumi vaikka olisin anonyymi?"tolleen se sano
    ystäväsi
    nella51

    VastaaPoista
  12. Nella, Millo sä semmpsii oot kuullu?

    VastaaPoista
  13. Ja yks asia, mä en todellakaan oo syyllinen koska halusin vaa tietää että välitetäänkö musta! Toi on aika epäreiluu!

    VastaaPoista
  14. Chuchu, usko pois MÄ EN TODELLAKAAN OO SYYLLINEN!

    VastaaPoista

Moi! Kiitos kun luit ja kommentoihan! Mutta ilman-
kirosanoja
ja pidä hauskaa.