Jäsenet

Tervetuloa!

sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Tarina 1/2



*Joku juoksee Maxin puumajalle ja koputtaa...*


*Kop kop* Kuka siellä? Carl Caruso! Avatkaa ovi! Mitä nyt Carl? Bonez on palanut! Voi ei! Soitan heti Ellalle,Kamarialle ja Prf.Bookwormille! Hei Max mitä kul... Ella hätätapaus! Bonez on palanut! Voi herran jestas. (Sillä aikaa Carl juoksee puumajaansa

Kamaria! Kamariaa! Noh mitä nyt Max? Bonez [hengästyneenä] on palanut! Voi herran jestas! Carl sanoi että hän on linnan sisäpihalla. Mennään sinne! Otetaan Ella,sinä, minä,Manny,Penny,Lenny, prf.bookwom ja Gonzo mukaan. Käyn hakemassa heidät! Sillä aikaa kamaria kiiruhti jo linnaa päin. Kamaria odota! Toin heidät. Mennään! Mitä!? Naamari päinen panda? Kukakohan hän on? (Gonzo) Mä en tiiä kuka toi on. En minäkään tiedä Penny sanoo. Max vetäisee naamarin pois pandalta ja.... Carl!? Niin minä se olen! Jekutin teitä oikein kunnolla! Carl Carusolla oli maailman levein hymy, mutta se tyrehtyi kun Max,Ella,Kamaria,Gonzo,Penny ,Lenny ja Bookworm voittivat hänet kivi-saksen paperi pelissä... Ai! Mikä tämä on?! Hmm... Lasin sirpale? Onkohan se... Ei voi olla! Evron.....


Sori ton kokoo.. En saanu sitä pienemmäks...

3 kommenttia:

  1. Moi mä siis lähetin kommentin ja tein oman blogin ja kohta se on panfun sivuil;)liityin sunkin lukiaks sun blogi muute näyttää hyvält:)Muuten tunnetko Yumin se on mun oikee BEST FRIEND!!!!!Niinku oikees elämäs!?

    VastaaPoista
  2. Nella- No Nellaseni, en oikeastaan tunne häntä ihan ystävänä mutta tapasin kerran panfussa. Kiitos kun luet blogiani!
    Chuchu

    VastaaPoista
  3. Chuchu, kun aloin katsomaan sinun sivujasi ja luin olokosta. No, yritin thdä tyypin mutta se ei onnistunut. Kun se sähköpostikohta, en sitä oikein älyy, ku en osaa saksaa
    t:milia39 panfusta :)

    VastaaPoista

Moi! Kiitos kun luit ja kommentoihan! Mutta ilman-
kirosanoja
ja pidä hauskaa.