Jäsenet

Tervetuloa!

torstai 7. lokakuuta 2010

Mun blogini alku

Terve nyt mä kerron vähän miten aloin tehdä mun oman ja ekan blogini ihan ekaks mä testasin kaikkia mahdollisia blogeja ja sit löysin tän http://www.blogger.com
en ehk oo nii hyvä ku anskumuru mut mä käyn yhä taitavammaks!Ehk,
mut en silti ymmärrä kaikkea vielä:DNäit no vaik jos aikoo muakata kuvaansa ja nii edespäi.En ymmärrä miksi jotkut haluaa päästä mun blogista eroon onkose jotenkin huono vaai pitääkö siihen lisätä jotain kertokaa mulle kommenteissanne pliis!
Koska en voi tietää mitä haluatte ja mitä ette jos ette lähetä palautetta,ja muutenkin halun tietää mitä aijotte!
Siinä kaikki mitä tiiän ja tässä on kuva kun olen ollut diskossa eikö olekkin huono? Kertokaa itse kommenteissa pliis en muuten tiedä mitä voi laittaa ja mitä ei. 










2 kommenttia:

Moi! Kiitos kun luit ja kommentoihan! Mutta ilman-
kirosanoja
ja pidä hauskaa.